Godnight.


Nu blire snart bädden för min del. Idag har jag vare på skolan, vare med Linda hela dagen :) Vi var först här ett tag, åt macka :) Sen for vi till henne, så kom Jonas och Lisa :) Trevlans, men Jonas sa inte alls mycket han, hööm de e lite ovanligt :p Höhö. A men sen då? A då sa vi hejdå till Lisa, sen gick jag och åt på daffys. Svulla i mig pizza. Blir nog snart fet. Sen åkte jag Linda och Jonas hem till mig. Jag och Linda började spela ett parti rummy :) Ahopp, det slutade med att jag vann, med Linda springande där bak :p hehe. Så nu ska jag lägga mig, börjar fan om 8 h och 15 min :P Inte mycket inte.
Godnatt på er sötnosar :) <3

Älskar dig gubben ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en trevlig alla hjärtans dag! :)

2008-02-14 @ 00:26:47
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0