Alltså, jaha?

Jajajajajaja?! Idag skutade vi 10, fick sluta när vi var klar med ett arbete. Så då fick jag och Linda skjuts av Jocke & Tijan hem till oss. Sen var de dött, ända tills jag och Linda började tänka på mat och vår resa till Lisa. Vi tog ju oss dit så småning om, sen så gjorde Lisa mat :p Och Linda surrade med sin pöjk. Men jag må ju säga att de var då de äckligaste jag ha smakat på läääänge. Fy vad snuskigt de va. Smaka rent ut sagt helvete. Men jag tycker ju inte om pasta såser ändå. Men jag svär den var extremt äcklig! Aja, sen blev de färgning på Lisas hår, ännu blondare. Men det blev snyggt =) Sen prata vi lite, så drog jag och Linda till henne och skulle fixa lite saker för att sedan dra till mig. Men ja, vi glodde egenom ALLA hennes kläder typ. Hööm, men DU så mycket kläder, shiit!
Sen for vi, jag sitter nu här. Och Linda och Tijan på hans rum!

Ja nu ikv ha jag försökt att göra mina kurs val på dexter. Men tror ni att de går bra eller ?? NÄÄÄ, knappast!
Jag försökte flera gånger, men det försvann när jag bara hade något val kvar. Shitt alltså, sjukt frustrerad jag blev. Togig så jag slog nästan sönder datan. Nå väl, så jag är lätt irreterad på en del saker nu! Men jag ska ringa Malin, hoppas hon ha tid nu då :P På dom senaste dagarna eller kanske till och med veckorna har vi inte haft tid för varann :/ Måste ses i helgen.

Men puss på er!
Jaja, jag älskar dig!!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0