Alla hjärtans dag <3?

Jaha? Har kommit hem från skolan nyss nästan. Ska städa rummet idag bara göra trååk saker :/  Seriöst, det e alla hjärtans dag men vart är min älskling? Jo han är inte alls med mig utan han sitter typ 22 mil ifrån mig och får inte träffa mig :(  Fy faan vad jag saknar dig, När ni ser på när polisen kommer och hämta eran kille. Ni blir så chokad så ni ger inte ens varann en kram eller puss innan han följer med på polisstation. Även bråkade ni precis innan han åkte. Och sket i det, för ni trodde ni skulle få hela natten att prata med varandra på. Men så blev icke mitt fall. Jag ångrar att jag var så kall och dum. Även om vi inte har pratat om de något utan allt är jätte bra. Men ändå. Nu har jag inte fårr träffat dig på 9 vockor :(:(  Hoppas verkligen att jag snart får komma och hälsa på dig <3<3 Saknar dig verkligen så mycket att det nästan gör ont.

Så va det med de, imorron åker jag till hammarn, tror jag skulle vara med Malin en sväng imörra. Sen på lördag ska jag till s-vall och kika på allt för byn :)  Sen blev de söndag och då är det dags att åka hit till Östersund igen. Sen helgen efter det tror jag att jkag ska klippa mig, och helgen efter den helgen ska jag gadda mig :) AAAAH, vad kul. Ne nu ska jag göra nått. Skriver kanske senare.

Älskar dig ♥
image4

Kommentarer
Postat av: bella

nnaww va söta:D

2008-02-24 @ 22:58:36
URL: http://izabeella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0