Ahopp

Nu sitter jah hemma hos Linda i hennes nya lägenhet, tänkte att jag skulle skriva lite nu. Ha ju inte skrivit nått om vad jag ha gjort på ett tag. :p Ja som sagt jag e i Lindas nya lägenhet, så hon ha flyttat. Till körfältet, riktigt fin och mysig lägenhet är det. Så nu får man åka hit ist. Blir ju som en omväg iaf. Suck att de blir så långt. Men men. Jag gillar iaf hennes lägenhet mkt! Ska bo in mig här :D Hahaa skojaaa. Igår var jag med Linda, dagen innan var jag med Linda ;) Hihi, igår flyttade vi en hel del saker iaf :) Det börjar bli riktigt fint nu men gardiner och allt sånt.

Ikv kl 9 ska man ut i skogen ;) hihi, ska skrämma barna.. Ne men vi ska göra typ nå fortsättning på nån saga dom ha läst. Så ikv blir det nop en sen kväll. Sen är det fredag och jag ha utvecklings samtal. Sen bär de av hemmåt, så på lördag ska jag tatuera mig ju. Få se vad och vart det blir :p

Men nu ska jag gå och duscha, jag inviger duschen hemma hos Linda, lite tufft? Höhö.

Älskar dig hjärtat.

Kommentarer
Postat av: Linnéa.

Ah okej. Tack för tipset ;D

2008-03-01 @ 19:34:14
URL: http://lovisasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0