Vilken jävla sörja ..

Jag är så förbannat less, vad i helvete ska jag göra?
I fredags så gick jag ner till Hernerud och där var Jimmy med, vi gjorde oss klara åt och pratade.. Började dricka och hade väldigt trivsamt. Sen drog vi på stan och gjode inte ett skit, hamnade på donken sen blev de inge mer. Var förbannad och less, jag och Hernerud gick hem till honom rätt tidigt. Vi satt och pratade och snackade skit.. Sen Kom Olle & Jimmy .. Till slut kom Jimmy på att han ville hem så då gick han, han sa precise innan han gick att han skulle låsa och slänga in nykeln i brevinkastet, men han gjorde ingenting :p Så dragen var den människan. Till slut somnade vi iaf. Kl blev ganska mycket.. Hade en så otroligt trist kväll, men ändå är jag så jävla nöjd över den!
Igår vaknade vi nån gång vid 11-12 kanske ? Gjorde oss klar och drog på staden, Olle åkte till någon och jag o Hernerud gick och träffade Malin. Gick runt lite och jag köpte en julklapp till :) Bara några kvar nu då.. Sen gick vi och köpte kebabrulle och gick hem till Hernerus och svullade. Jag somnade nog en snabbis oxå :) Vid halv 9 kommer Jimmy och vi spelar lite kort sen popar vi popcorn och satt oh i soffan och svullade och tittade på beck.. Väldigt mycket MYS!
Sen gick jag hem vid halv 2 kanske , låg och pratade med Daniel. Och helt ärligt så är jag helt lost i huvet nu. Vad fan ska jag göra, hjärtat glider ju bara tillbaka. Men ne åh.

Så jävla fel du gör människa, jag fattar fan inte. Men jag behöver inte fatta heller!!  TÄNKTÄNKTÄNK.
Få se vad som händer idag, jag håller på att stäga sk bara damsuga och sånt nu, sen är jag klar =) Kanske man får besök sedan..

Tack för helgen, hade en annorlunda och mys helg. Betyder otroligt mycket för mig!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0