Vilken dag ..


Helt underligt och helt wierd dag. En dag med ännu mer känslor än igår. Någon gång tycker jag att man ska bli klokare, och jag tror ärligt talat att jag blir det. Idag har allt kommit upp och många ha gjort beslut och gjort framsteg. Ena gör det andra och den andra gör det ena. Jag tycker att allt som har hänt idag är possitivt, och det har fått mig att inte tänkt och mått så dåligt själv. Det är väl inte det som är possitivt, men allt det här kanske hjälper mig ? Jag mår bättre för att ni mår bra. Jag älskar er !
Och jag har själv bestämmt mig att lägga mitt förflutna bakom mig. Jag vet inte hur många gånger jag sagt det till mig själv, men inatt så tror jag att det kom någon uppgörelse som kanske är sann den här gången ?
Med tiden lär det ju visa sig.

Nu ska jag snart försöka sova!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0