Sent igen ..

När man spenderar mkt tid med Jimmy så tror jag att man är vaken länge :p Jag kom nyss därifrån, vi har gjort arbeten och varit flitiga. Spelade även kort, och jag vann igen =) hih .. Den du lille Jimmy! Du är inte alltid så vass : p Men nu är Herkules arbete klart och en Vg uppgift Fredrik tyckte jag skulle göra för att jag var ett VG barn, öö ookej ? haha, men det är ju bra han tycker så då. Nog inte många andra som gör de :P
Måste säga en annan sak oxå, det är så konstigt nu för många och jag blir så less på all skit. Men ändå så mår Diana bra. Kanske krävs att det ska gå illa för andra då har jag turen med mig ? ne uscha.

En annan sak är ett måste oxå, jag har inte pratat med min Malin på evigheter känns det som. Har vi en sån här period nu igen  Saknar ditt skratt gumman, saknar vårat prat och saknar dig ! Har en del att berätta :) Men man har som inte tid är så mycket jag gör nu på dagarna. Men du ska veta att du är saknad.

Ska troligtvis bort i helgen jag, det ska bli spännande ...
Ne nu vill jag sova. Godnatt sov gott.
Jimmy du är en liten mes = )

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA du vet att jag är bättre än dig på de där förbannade jävla spelet !!!! om man bara körde 13 omgångar:).. ja förbannat duktig var vi.. inge sjuk anmälaan i måra bara lillen, så gå och lägg dig nu, ringer i morgon och då ska du fan va start klar på mållinjen redan.. jag vte att jag är en mes i såna tillfällen men har fått mig en uppläxning nu:).. ses imåra lillen, sov gött<3 kärlekpussgnatt..

2008-12-17 @ 01:22:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0