Kl är väldigt mycket ..

Idag blev det en rinktigt sen dag, och en lång dag. Har verkligen varit aktiv hela dagen. Först skolan, sen stan med JimmyH vi sprang runt och leta julklappar. Nu har jag bara till mormor&morfar kvar, Jimmy köpte oxå julklappar 2 st =) Sen så drog vi på tacobar och käkade, blev mätt rätt fort. Men vet ni vad som fanns ? Pizza bröd, så sjukligt gott det var, jag tror att jag åt mer bröd än tacos. Skapligt nöjd vart Diana iaf. Persa var oxå med, sen skulle han gå och kika hur mycket pengar han hade på korten och han sprang rätt in i dörren och fan vad de small, har inte skrattat så mycket på länge. HAHA.. Sen tog jag och Jimmy bussen upp på lillänge, gick på rösta och coop i 2 timmar. Vi kände oss skit vuxen, haha. Sen gick det ingen bussjävel så Jimmy ringde en snygging som hämtade oss. Sen kom vi hem till mig så spelade vi kort, han hade 700 p mer än mig men vem tror ni inte vinner ändå ? Jo lilla jag :D Nöjd vart jag men dock inte Jimmy.. hihi. Sen satt vi i sängen och Daniel skickade massa länkar från http://www.uglypeople.com/ och vi skratta och skratta :P haha... Han gick typ nyss hem, och jag ska snart sova. Börjar tidigt imorgon.
Haft sån sjuk kul dag, har skrattat jätte mycket och det va fan längesen jag gjorde det. En liten knas dag =) Med en gnutta Diana och en gnutta Jimmy kan man ha väldigt roligt om man på sånt humör är ! : )

Ne godnatter, puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

för de första var det en förbannat rolig dag och kväll em mycket skratt o kulig heter! blir det mer av!!:) sedan måste jag dock lämna in en protest på fusk alltså, helt jävla sanslöst sjukt spel:@ overkligt................... haha ja förbannat ful människorna daniel skickade haha förbannat ful, haha.mktmkt gnutta:) k-lek<3 gnatt, kom i tid i morgon:) <3<3<3

2008-12-16 @ 00:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0