Inte många timmar kvar nu ..

Nu har jag inte skrivit sen i söndags tror jag ? Jag har sovit hos Linda tills idag, vi har haft det mys iaf, igår kom det 2 druttar till oss. Altså Persa & Hernerud, vi spelade kort osv. Myspys. Imorgon vet jag inte om det blir någon skola, kl 9 ska jag på rättegång och titta. Jag hoppas att du får något du är värd! Det kommer li knepigt igen att få träffa dig, det känns som jag bara är ivägen eller inte hör hemma där. Men jag vill så gärna bara se dig iaf. Hoppashoppashoppas!
Ska nog till Linda lite senare oxå, få se vad vi hittar på denna gång. :p
Nu håller jag på med middag, det blir makaroner och köttbullar, mums.

Ne nu ska jag fixa maten och sen får vi se vad som händer.
Saknar iaf min Malin <3

Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hihi söt du är gumman :)



Saknar dig med, men fick ju träffa dig lite idag <3

2008-12-13 @ 17:35:43
URL: http://mahanali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0