Imorgon ..

Äre nyår, och jag har ingen aning om vad som händer. Verkar helt dött på den fronten detta år. Ska väl förmodligen dricka ändå, men det borde ju hända någonting tycker man. Det är ju bara nyår en gång, och jag är så förbannat less på att ha fest hemma hos mig. Och när man inte fixar nå då händer det ingenting.. BLÄÄ. Jag vill ha roligt. Då är man snart i ett nytt år, och förhoppningvis ett bra år. Så fyller ju lilla Jimmy snart 18, då får du gå på krogen ;)

På fredag blire Umeå för min del, ska dit och slappa och köra skojter.. Härligt säger jag, men jag ser inte fram imot den långa buss resan.

Ne ha en bra nyårskväll imorgon nu.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

förbannat kul på krog fan ska de bli lillen :D kärkek<3

2008-12-31 @ 13:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0