Helgen ..

I fredags bestämde jag mig att stanna kvar i stan för att festa med Linda och hennes kompis Andrea, började dricka hos henne. Hade väldigt trevligt, vi tog bussen ner till stan vid halv 11 tror jag? Så gock vi mot O´learys, drack dansade, drack & dabsade. Jag hade en skit rolig kväll kan jag lova. Länge sen jag hade så roligt. Efter krogen blev de självklart tjaffs men till slut så gick vi. Ricky och någon kom och hämtade oss med taxi, vi behövde inte betala någonting :) Inte alla gånger man har sådan tur. Vi gick in till Ricky men fortsatte sedan mot Linda. Somnade runt 6, la mig då iaf. Vaknade vid halv 1 på lördagen gick upp och duschade och fixade mig lite lätt. Sen drog vi ner på stan och åt kebab, var så äckligt hungrig men väl där fick man inte i sig mkt. Sen åkte jag hem på hamarn. Va hos Malin igår kväll sen idag har jag träffat Eva och hennes dotter. :)
Har även en äcklig träningsverk i benen efter jag dansade så mycket på krogen. Ja man är ju lite för otränad må jag ju få säga. Hade en bra helg!

I helgen blire klassfest iaf ! =) Fan vad kul det ska blir, det är ju på tiden om man säger så.
Nu ska jag tvätta bort sminket och borsta tänderna sen sova, försöka iaf..

Godnatt.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0