December ..


Ännu en ny månad fylld men nya överraskningar och varierande känslor. 1a december för mig har varit en konstig dag, jag är hemma och är sjuk mår inte alls på topp. Vaknade runt kvart i 11, och jag har fortfarande inte ätit någonting. Är inte ens sugen på något, inte alls så likt mig! Jaha, roliga eller tråkiga nyheter. Vet inte vad jag ska välja.
Helt enkelt är jag helt tom på ord, det har varit en dag jag bara vill jag vet inte. Vara arg mot vissa och glad mot vissa. Känner mig helt tom inombords och jag tror jag har ramlat ner på ruta 1 igen. Allt jag har byggt upp är så gott som bortblåst nu, känns det som iaf. Hur svårt ska det vara ? Att veta vad man ska göra.
Har tittat på OTH hela dagen, gjorde det inte igår för att jag mådde inte alls bra. Jag är bara så sjukligt less, vill bara dra härifrån ett tag.

I helgen blir det ingen klassfest, men då drar man väl till Hammarn och super ist. Roligt det med.
Nu ska jag forstätta titta på OTH, och tycka halft synd om mig själv. Och vänta tills Malin ringer så jag får ösa ur mig allt nu.

Jag finns alltid här födig vännen <3

& jag saknar dig älskling ?

PUSS !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0