Vilken dag...

Fy, igår kväll när jag gick och la mig så kände jag mig jätte konstig. Jag somnade tidigt för vi började tidigt idag.
När jag vaknar har jag så ont i huvudet, jag går upp och tar en ipren och en alvedon. Sen klär jag på mig, försöker få i mig lite frukost. Men det gick inge vidare.
Jag gick och la mig igen så somnade jag om utan att jag visste det, jag var inte speciellt trött heller. Sen vaknade jag runt 9 med värdens migrän. Jag har aldrig haft en riktig migrän innan. Jag kan bara säga att det är något jag aldrig mer vill ha.
Nu mår jag bättre, men det dunkar i huvudet som en grid fortfarande.
Tänkte försöka göra lite skoljobb nu när jag är hemma. Det kan behövas, men jag känner ingen ork. Att jag är så slut i kroppen fast jag har sovit bra inatt.
Hoppas att huvudvärken snart går över.

Även så är det ju tisdag idag, imorgon börjar jag kanske runt 13? Nån gång då, sen på torsdag kommer Johanna till stan. Vi ska väl umgås lite här i Östersund, sen ska vi ta bussen mot Hammarstrand fär att gå på begravningen på fredag :( Jobbigt värre vill jag lova. Jag har aldrig i mitt liv varit på en begravning innan.
Saknar dig famma. Hoppas att du har det bra där uppe.

image11

Daniel, du betyder så himmla mycket för mig. ♥


Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Tack så jätte mycket!! :D:D
Ha en bra dag!

2008-04-08 @ 14:09:32
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: Malin

Ja du lilla Diana, va glad att du bara haft migrän en gång. haha. Jag vet, det är inte att leka med :D Men men. Haha. de gå ju över :D

Efter att du varit på begravningen få du komma ner till mig och träffa Johan, så ska jag bjuda dig på mina underbart goda popcorn :D den du ;) haha

Älskar dig

2008-04-08 @ 14:47:26
URL: http://MaHaNaLi.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja du lilla Diana, va glad att du bara haft migrän en gång. haha. Jag vet, det är inte att leka med :D Men men. Haha. de gå ju över :D

Efter att du varit på begravningen få du komma ner till mig och träffa Johan, så ska jag bjuda dig på mina underbart goda popcorn :D den du ;) haha

Älskar dig

2008-04-08 @ 14:47:53
URL: http://MaHaNaLi.blogg.se/
Postat av: LinnéaK

Ja det har jag gjort :) Roligt att du tyckte den va fin ! :D

2008-04-08 @ 17:13:58
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: LinnéaK

Ska komma ihåg det och hjälpa dig nån dag.. Ibland vill tycker jag nämligen att det är riktigt kul att fixa bloggdesign.. Men jag kan hjälpa dig nån dag:D

2008-04-08 @ 18:26:00
URL: http://LiinneaK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0