Tsssssss !

Är så fucking jävla less. Hur fan kan ni bete er som ni gör. Alltså tjejer måste väl oxå ha nått att säga till om? Hell no. Det går lätt för långt, och då står ni ensam. Är det de ni vill? Tänk efter så har ni inget mer än oss. Vi stöttar och finns för er heka tiden, men finns ni när vi behöver det? Njeä, inte direkt va. Skärp er, ta våra ord på allvar denna gång!

Idag var jag hemma på Hammarn, va hos tandläkaren. Är det något jag hatar så är det att gå dit. Men jag blev lättat för jag hade inga hål :D Det var skit bra. Fortsätter jag så här så får jag inga fler hål. Och ett + på de så ska jag sluta äta så in i helvete mkt godis. Jag blir nog fet snart. Kom hem vid 7 tiden och ha inte gjort nått alls. Eller jo jag och Eva har ätit. Men det gör man ju varje dag. Va även med min älskade Zanna idag :) TREVLIGT må jag säga. Om typ 2 månader ska hon ha nu :) Sjuuuuukt kul!

Ihlgen får vi se vad det blir, blir det Kramfors/Daniel eller Hammarn och jobb? Hade ju tänkt att stanna i stan i helgen men i vilket fall så blir det nog inte så :/ Det skulle vaktiskt vara skönt att slippa åka fram och tillbaka så mkt.

Ne nu ska jag göra nå annat.
Pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0