Slutat =)


Haha, ja nu har man slutat då, soooft dag. Jag som funderade på att stanna i sängen idag. Tur att jag gick, eftersom vi fick sluta annars hade jag varit sjukanmäld en hel dag.
Vi hade först Fredrik, den lektionen gick ju sper fort. Sen eng, hmm. Men vi tränade inför nationella eller hur det stavas. 12 p var G och jag hade 14. Jag är lagomt nervös inför det. På torsdag är det skriftlig nationella. Det tror jag nog gå ganska bra, jag brukar vara rätt duktig på att skriva.

Jag tror att jag ska ta och sova ett tag? Sen ska jag fortsätta med städningen.
Sen kanske jag skulle laga mat, så kommer Eva hem s är det bara å vänta till jag&Niklas ska åka och hämta Johanna på flyget :) Jättejätte roligt att hon ska komma.

Alla ni som läser min blogg kan väl skriva en komentar? Så jag vet vilka som läser, skulle vara roligt. Inte för att det är så många men bara för att :)

Nu ska jag ta en sovpaus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0