Så där ja


Jo du, nu jävlar. Det slog slint i huvudet mitt ikväll ändå. Jag började då städa, nu har jag bara jätte lite kvar att små plocka och fixa och damtorka och torka golvet. Tänk jag har tvättat alla sänglinnen, alla handukar och alla kläder :) Så nu är jag nöjd, även så har jag mer än ett halv städat rum. Imorgon börjar jag 08:15 inte mit högsta dröm men det är ju ett måste. Så kommer ju även Johanna imorgon. Ska bli skönt att få träffa hon =)

Malin sjunger för mig i telefonen, hon tittar på A-Ö Jag tror hon kan hela utantill. Lilla tokfia min. Hon ha så jävla högt på datan hennes så jag hör varendra ord. Det är som att lyssna på en ljudbok =) Tror jag ska skaffa höraparat till na.

Godnatter.
Daniel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0