Onsdag


Ja idag började jag kvart över 1 :) Skönt va det, men vi hade engelska. Jag verkligen HATAR han. Jag tål han inte, att man som lärare vill/tycker om att provosera sina elever. Sjuk människa. Men iaf så gick lektionen ganska bra ändå. Den var inte som den brukar vara. Skönt va faktiskt det. Slutade kvart i 3, så träffade jag Jonas en liten snabbis. Sen for jag hem. Har nästan nyss varit ner till tvättstugan och lagt in 2 maskiner. Blir mycket tvätt idag, men jag har ändå inge bättre för mig så det kvittar. Tänkte städa rummet oxå, så det blir fint och mysigt. Tvättar även sängkläderna så ikv blir det en skön säng att sova i :)
Så imorgon kommer ju Johanna hit :) Men hon kommer tyvärr kvart i 12 på natten :/ Mindre kul, men sen har vi ju en hel helg framför oss. Så ska hon med mig in på söndag igen, så går hennes flyg tillbaka till Malmö kl 16:15. Det kommer bli drygt. Man träffar henne aldrig nu för tiden så det är lite trååååk. Men men man får vara nöjd dom gångerna vi ses =)
BUP ringde mig nyss. Jag ska dit nästa onsdag kl 10. Nervöööös! Men det ska bli jävligt skönt, att få snacka ut med nån som kanske förtsår?

ZannaHåkansson den stjärnan fyller år idag :D MEN JAAAA, grattis på dig min sötnöt <3 Nu blir du 22 år =) GammZanna =p

Skriver kanske nått senare, tror jag må ta fram damsugaren nu, FY.

Älskar dig Daniel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0