Lite upptadering.

Har inte skrivit på ett tag, men jag skriver iaf mer än Malin :)
Jaha, vad händer då? Inte så mkt.
I helgen var jag iaf hos my love. Vi hade det väldigt gosigt. Men det är så himmla jobbigt att vara tillsammans på det sättet vi är tillsammans. Tänk om han bodde kvar? Vilken skilnad, vad underbart det hade varit. Men nu går det inte att få sakerna ogjorde man om jag kunde hade jag gjort det. Det är inte så lätt som allt ser ut att vara.
Ta vara på era flick/pojkvänner. Hade jag haft min älskling hemma hade jag ändrat på mig. Jag hade njutigt av lyckan och inte vara så himmla sur som jag brukar. Jag ångrar allt sånt så mkt.
Jag älskar dig Daniel <3

Nu ska jag stääääda. SUCk!

Pussshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0