Kväller

Ja nu börjar dagen gå mot sitt slut. Har upptaderat mkt idag :)
Iaf så har jag nyss duschat och väntar på att älsklingen ska ringa mig. Men det gör han nog snart :)
Hihi, imorron är det onsdag, så imorron ska jag tvätta. Sen på torsdag kommer sötJohanna :D KUL!
Men hon kommer kvart i 12 på kvällen :( Mindre roligt iaf. Men vi har ju hela natten på oss. HAHA.
Sen tar vi busen som går kvart i 12 från Östersund så vi kommer hem vid halv 2, då blir de begravning direkt =( Mindre roligt. Fan vad tiden går fort alltså. Helt sjukt. Snart är man väl 40 oxå.
Nu ska jag ta och natta :)
Sovgott och dröm sött <3

Älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Malin

Diana lilla, det är inte 100 % säkert än, och du är ju inte här så ofta ändå :P

2008-04-09 @ 14:52:53
URL: http://MaHaNaLi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0