Deprimerande


Uscha, jag ha inte kommit nån vart med städningen. Eller jag ha vikt ihop lite kläder stoppat de i byron, tagit bort en stor kartong och plockat skol papper från golvet. Jag hatar att städa, det är inte alls min grej.
Jag fattar inte hur jag kan få till det så hemskt som jag får, dagen efter ser det halv stökigt ut igen.
Och vädret gör en inte piggare. Snö och blask. Det ka ju fan vara vår nu, varmt och bart på vägarna. Och bara för 2-3 dagar sen va det så fint väder. Då började man få sommar känslor. Men det gick över fort.
Igår när jag pratade med Johanna så frågade jag hur vädret var där nere, där hade dom typ mellan 10-15 + grader om dagarna. Är det bara jag som blir avis?
Nehe, man kanske ska försöka städa lite till då, ne men jag vill inte :( Tvättmaskinerna är snart klar oxå, sen har jag bara 2 maskiner kvar. Då är det klart iaf. Men så ska man vika tvätten och sn skit.
Måste ju bestämma mig vad jag ska ha på mig på begravningen oxå. Det är så svårt. Jag har inga såna kläder. Och man har inte råd att köpa heller.
Det är faktiskt konstigt, än så länge så har jag bara köpt ett linne och skinjacka den här månaden. Det är tufft, annars brukar alla pengarna ryka bort på kläder. Jag hinner snart inte med att ha alla. Men mina linnen/t.tröjor börjar försvinna. Jag måste ju ha en massa hos mamma. Annars vet jag fan vars dom är.
Nu ska jag städa, tror jag :p

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Va roligt att du tycker de t:) TACK så mkt!

2008-04-09 @ 18:31:51
URL: http://LiinneaK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0