Blir så less

Jag fattar inte varför?
Jag ha sagt till dig en gång räcker inte det? Men du kanske inte tog åt sig något då?
Att det är en sak att bli sur över, vad ska jag göra åt saken. Det är som att du tror att jag ljuger.
Så fucking jävla less på dig. Ena stunden då går allt bra, och jag hjälper dig.
Men vad betyder det för dig?
När jag mår dåligt då finns inte du där för mig. Äh, snart är det fan över med alla dessa sura miner och all oro du har. Du har snart inte mig kvar vid din sida som du en gång haft.

Måste bara slänga in några fina rader.
Johanna Eriksson min älskade och bästa kusin kommer på torsdag. Ska bli så underbart att se dig.
Malin Håkansson min lilla pingla, vi ska käka popcorn i helgen :D 
Daniel Lundegren, du är mitt liv. Allt jag ber om och allt jag har.
Jag älskar er så otroligt mycket!

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha Diana lilla vän :) Bara för att du ha uppdatera mycket idag så behöver du inte lägga in samma inlägg två gånger bara för att de ska se mer ut :P Du är rolig du :D

Klart vi ska svulla popcorn !

Jag klämmer in ett gott ord för Diana andersson på samma gång ;)

Diana Kristina Andersson - En vän för livet, en vän som följt mig genom livet, en vän det bara finns en kvar, en vän som jag älskar mest av alla

2008-04-08 @ 23:20:05
URL: http://MaHaNaLi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0